neljapäev, 28. september 2017

Armuvalus kopra laul

Ma  pean oma sõnu sööma ja ütlema lause, mida ma ei arvanud end kunagi ütlevat. Jah, mulle meeldib selle armuvalus kopra laul. Jutt on siis Justinist. Bieberist noh. Kui täpne olla, siis see viimane lugu, milles ta tahab hullult oma endise pruudi sõber olla :D
Ja, et täiesti detailideni täpne olla, siis just see ainumas lugu. Teised mitte. Ja panin tähele, et põhjus võib olla ta hääle muutumises täiskasvanulikumaks. Enam ei ole kile tatikahääl.
Selline avaldus siis kopra kohta täna.

Teine imelik uudis on veel. Teate,ma ostsin eile endale vispli (kutsutakse vist nii). Ma ei tea kuidas ma varem nii loll olin ja ilma selleta elada sain. Maksin 1.49 Maximas selle imeriista eest ja täna muudkui vispeldan :D Hommikune pudrutegu oli nagu reklaamis: Oih,ma ei saanud ise ka aru kuidas see valmis sai :D Mannapuder, mis muidu kippus potipõhja kinni jääma oli superkohev ja mõnus ja potti isegi ei pidanud minema viskama :D

Meie pere lapsed on suhteliselt palju väiksena putru söönud. Vahepeal arvasin, et ega nad eriti enam seda ei taha ja tekkis paus. Seda enam oli üllatus kui kuskil aasta tagasi mu teismelised tulid jutuga, et hommikul võiks kaerahelbe putru keeta. Veel kummalisem oli kui paar kuud tagasi tuldi jutuga, et tahaks nüüd vist mannaputru homme hommikuks. Ja ma keedan suurima heameelega. Ega paljus mu abi enam ei vajata, aga  putru keedan ikka paremini kui nemad oskavad. Täielik egolaks :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar